Artykuł sponsorowany

Kryteria wyboru firmy pomocy drogowej

Kryteria wyboru firmy pomocy drogowej

Stłuczka, czy awaria samochodu podczas podróży może zdarzyć się każdemu. W przypadku poważnych usterek nie obejdzie się bez pomocy drogowej, która odstawi samochód do warsztatu, czy pod dom. Takich firm jest wiele, jednak jak wybrać najlepszą, aby potem nie żałować? Sprawdźmy najważniejsze kryteria.

Dlaczego warto sprawdzać opinie?

Bez wątpienia w obecnych czasach, gdzie wszystkie najważniejsze informacje znajdziemy w Internecie, warto sprawdzić opinie o pomocy drogowej, zanim zdecydujemy się na usługi. Dzięki temu unikniemy nieprofesjonalnych usług, niepotrzebnych nerwów oraz dużych kosztów. Aby sprawdzić opinie na temat danej firmy oferującej pomoc drogową, wystarczy wpisać jej nazwę w Google. Szybko znajdziemy najważniejsze informacje o poziomie usług, a także opinie użytkowników. Jedną z takich firm, która cieszy się nie tylko dobrą opinią, ale także dużym doświadczeniem jest całodobowa pomoc drogowa CUBE-TRANS.

Szybkość przyjazdu na miejsce – dlaczego ma znaczenie?

Kolejną kwestią, którą warto się kierować, wybierając firmę pomocy drogowej, jest czas, w jakim może się pojawić na miejscu awarii. Jest to o tyle istotne, że w przypadku usterki na ruchliwej drodze, konieczne jest szybkie usunięcie niesprawnego pojazdu z jezdni. Co więcej, długi czas oczekiwania na przyjazd może przysporzyć nam dodatkowego stresu. Należy zwrócić uwagę, czy dana firma świadczy swoje usługi przez całą dobę. Usterki pojazdów, czy stłuczki mają miejsce o różnych porach. W przypadku takiego zdarzenia w nocy tylko firma oferująca całodobowe usługi pomocy drogowej oraz holowanie samochodów przyjedzie nam z pomocą.

Zakres usług – na co zwrócić uwagę?

Trzeba mieć na uwadze, że pomoc drogowa może dysponować różnymi lawetami. Nie każda z nich jest przystosowana do transportu wszystkich rodzajów pojazdów. W szczególności auta ciężarowe, czy specjalistyczny sprzęt budowlany muszą być transportowane przy pomocy odpowiednich lawet. Upewnijmy się, zanim wezwiemy pomoc drogową, czy aby na pewno firma będzie mogła zabrać niesprawny pojazd. Istotną kwestią jest również to, czy posiada własny parking strzeżony, na który może przetransportować niesprawny pojazd, w przypadku gdy nie jest możliwe odstawienie go do mechanika.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.